En blogg om panfu!

Direktlänk till inlägg 26 november 2014

30 dagars utmaning!

Av Thinknoodles - 26 november 2014 14:48

Nu tycker jag faktiskt att det är dags för en..

För er som inte vet vad en 30 dagars utmaning är, så går det ut på att man under 30 dagar ska skriva om ett speciellt ämne/händelse/saker. Tyckte det lät roligt och påbörjade det i min förra blogg men fullföljde det inte eftersom jag avslutade den bloggen sen så jag gör ett nytt försök nu cx

 

1. Allmänt om din panda.

2. Pandor du håller mycket kära.

3. Hur många gånger du blivit varnad och avstängd.

4. Hur ofta du är inloggad.

5. Vad som fick dig att börja spela panfu.

6. Panfubloggar du läser.

7. Favoritkläder, outfits, looks.

8. Vad du gör när du inte spelar panfu.

9. Favoritdjur.

10. Dina djur.

11. Bollys, wobbys eller pokopets.

12. Lustigaste kläderna på pandaprofilen.

13. Favoritpanda.

14. Vad du tycker om Ella, Max och Kamaria.

15. "Kändisar" du träffat

16. Bästa minnet från Panfu

17. Om du fick redigera ett rum i Panfu, vilket och hur

18. Favoritplats på panfu

19. Pandor du känner irl.

20. Värsta Panfuminnet

21. Dina kläder

22. Hur många pandamynt har du

23. Panfu eller Oloko

24. Bästa äventyret/äventyren

25. Din första panfuheader

26. Din första panda

27. Favorituppdrag

28. Cool stil eller magisk stil?

29. Favoritserver på panfu

30. Hur många vänner har du på panfu

 

Strukna frågor har jag besvarat cx


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thinknoodles - 1 februari 2015 21:58

                404 Erry Day ,cc, sRRRRRRTc ...

Av Thinknoodles - 24 januari 2015 14:34

           

Av Thinknoodles - 18 januari 2015 11:23

               

Av Thinknoodles - 17 januari 2015 17:14


 

Av Thinknoodles - 17 januari 2015 16:41


 

30 dagars utmaning!

Presentation

 

Hej och välkommen till min blogg, som enbart kommer handla om Panfu cx

 

Här kommer jag bland annat lägga upp bilder jag tagit i spelet, nyheter och så vidare.

 

Hoppas du kommer trivas ^u^

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards